Құрғақ порт қалай дамып келеді

None
None
АЛМАТЫ. ҚазАқпарат – «KTZE-Khorgos Gateway» логистикалық хабы — Қазақстан мен Қытай шекарасындағы «Қорғас - Шығыс қақпасы» арнайы экономикалық аймағының аумағында стратегиялық тиімді жерде орналасқан Орталық Азиядағы ең ірі порт. Ол елдің көлік-логистикалық орталығы ретінде маңызды рөл атқарады. Жыл сайын жүк тасымалы да артып келеді. ҚазАқпарат тілшілері Құрғақ порттың жұмысымен танысып қайтты.

«KTZE-Khorgos Gateway» Құрғақ порты 2015 жылы «Нұрлы жол» бағдарламасы аясында құрылды. Бұл- теңіз логистикалық хабтарының балама түрі. Ол Алматы облысының Жаркент қаласына жақын жерде орналасқан.

Құрғақ порт аумағының жалпы ауданы 102,8 гектар. Онда логистикалық сервисті қамтамасыз ету үшін жалпы ұзындығы 24 шақырым теміржол жол, 6 кірме жол, тауарды сақтауға арналған 18 мыңнан астам мамандандырылған контейнерлік алаң орналасқан. Сонымен қатар, екі уақытша сақтау қоймасы, контейнерлерді жөндеу және қызмет көрсету шеберханасы, сондай-ақ автомобильдерді тар және кең жолтабандармен түсіруге арналған аппарелдер бар.


«KTZE-Khorgos Gateway» бас директоры Ибрагим Манабаевтың, айтуынша, Қытайдан Еуропаға, Ресейге және Орталық Азияға баратын бағыттар Қазақстан аумағы арқылы өтеді.

«Құрғақ порттың аумағында бір вагоннан екінші вагонға тікелей ауыстыру жүреді. Үш портты контейнерлік кран - RMG 1, 2 және 3 алты рельсте жұмыс істейді, 45-50 вагоннан тұратын бір контейнер пойызын қайта жүктеудің орташа уақыты 55 минутты құрайды «, - деді Ибрагим Манабаев.


Сонымен қатар, ол мұнда 180 адам жұмыс істейтінін айтты. Оның 90% - Жаркент қаласының тұрғындары. Карантин кезінде ешқандай қысқартулар болмаған.

«Мен мұнда алты жылдан бері жұмыс істеймін. Бұған дейін мен «Алтынкөл» және «Достық» бекеттерінде болдым. Біз 12 сағат жұмыс істейміз. Жүк тиейміз жүк түсіреміз.Біз кранмен жұмыс істейміз. Біз, әрине, ең алдымен қауіпсіздікті сақтаймыз. Біз радио арқылы тапсырмалар аламыз. Бізге барлық жағдай жасалған. Нұркентте тұрғын үй берілді»,–дейді құрғақ порт машинисі Галина Осипова.


«KTZ Express» АҚ логистика жөніндегі вице-президенті Нұрлан Игембаев компанияның қарқынды жұмысы мен дұрыс даму стратегиясының арқасында жүк тасымалдау көлемі жыл сайын артып келе жатқанын айтты.

«KTZE-Khorgos Gateway» Құрғақ портының тиеу терминалын іске қосу арқылы Қытайдан Түрікменстанға 300 габаритті емес техника – John Deere ауыл шаруашылығы комбайндары жіберілді.


« Алтынкөл станциясы арқылы биыл біз бірқатар жаңа контейнерлік маршруттарды іске қостық – бұл Цзиньхуа (ҚХР) – Баку (Әзірбайжан), Сиань (ҚХР)- Измит (Түркия) Транскаспий халықаралық көлік бағыты бойынша, Чэнсян (ҚХР) «2020 жылғы қаңтар – тамыз айында Қытай – Еуропа – Қытай бағыты бойынша тасымалдау көлемі 306,6 мың ЖФЭ құрады, бұл 2019 жылғы ұқсас кезең көлемдерімен салыстырғанда 62% – ға өсті; Қытай – Орталық Азия-Қытай бағыты бойынша өсім 29% - ды немесе 149,2 мың ЖФЭ құрады; есепті кезеңде Қытайдан Ресейге 31,2 мың ЖФЭ тасымалданды, өсім өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 47% артты»,– деді ол.


Оның айтуынша, Құрғақ порт арқылы тасымалданатын жүктердің басым бөлігі халық тұтынатын тауарлар : металдар, химикаттар және габаритті емес жүктер.

«Айта кететін жайт, «KTZ Express» АҚ компаниясы бүгінгі таңда ең қолайлы тарифтік шарттарды жасап, Қазақстан арқылы өтетін барлық бағыттардағы жүктердің жылдамдығы мен сақталуының толық параметрлерін ұстанып отыр. Ұзындығы 3128 км құрайтын Алтынкөлден Ақтау портына дейінгі учаскені контейнерлер үш тәулік ішінде өтеді, ал 2019 жылғы 16 сәуірден бастап «Қазақтеңізкөлікфлоты» компаниясының фидерлік кемесі апта сайын Баку портына 210-ға жуық контейнер жеткізеді, сол жерден жүктер темір жол арқылы Грузия мен Түркияға жөнелтіледі. Мысалы, қытайлық Сианнан түркияның Стамбулына дейінгі сапардың жалпы уақыты 16 күнді алады», - деп қосты ол.


Соңғы жаңалықтар