Қазақстанда жол құрылысы шығынын азайтуға арналған қандай технологиялар бар

None
None
АСТАНА. ҚазАқпарат - Қазақстандағы автожолдарды жөндеу және қалпына келтіруде шығынды азайтуға бағытталған технологиялар бар ма? Ол туралы ОКҚ-да өткен баспасөз мәслихатында ҚР ИДМ Автомобиль жолдары комитеті төрағасының орынбасары Амангелді Беков айтып берді, деп хабарлайды ҚазАқпарат тілшісі.

«Бүгінгі таңда автожол жобаларын жүзеге асыру аясында жол құрылысының жұмысын арзандатуға мүмкіндік беретін технологиялар сәтті пайдаланылып жатыр. Нақтырақ айтқанда, жол жөндеу жұмыстары барысында киілетін киім материалдарын толығымен қолдануға мүмкіндік беретін салқын ресайклинг қолданылады. Сонымен қатар, инертті материалдардың сыйымдылығына арналған топырақты химиялық тұрақтандыру технологиясы да көмегін тигізіп жатыр», - дейді Амангелді Беков. 

Сонымен бірге, асфальтбетонды жабындының беріктігі мен сапасын көтеру мақсатында битумдардың және асфальтбетонды қоспаның полимерлі модификаторлары да пайдаға жарап отыр. Сонымен қатар, ірі тонналы қалдықтарды жол құрылысы өндірісіне жаратуға да ерекше көңіл бөлінуде.

Еске сала кетсек, ҚР ИДМ Автомобиль жолдары комитеті төрағасының орынбасары Амангелді Беков аталмыш брифингте Қазақстанда әрбір 50 шақырым сайын жанармай құю бекеті салынатынын хабарлаған болатын. Оның айтуынша, сонымен қатар, ұлттық стандарттарға сай әрбір 150 шақырым сайын ірілеу сервис нысаны, атап айтқанда адамдар қона алатындай нысандар немесе Техникалық қызмет көрсету орындары тұрғызылмақ.

Сондай-ақ, ол Қызылорда - Жезқазған жолы қашан жөнделетінін айтты.

 

 

Соңғы жаңалықтар