Қазақстан тауарлары қытайлық тұтынушылардың зор қызығушылығын тудырды - JD Group вице-төрағасы Вэй Е

None
СИАНЬ. ҚазАқпарат – JD Group компаниясы басқарма төрағасының орынбасары Вэй Е эксклюзивті сұхбатында танымал қазақстандық брендтермен ынтымақтастық және JD.com алаңындағы Қазақстан ұлттық павильонының жұмысы жайында айтып берді, деп хабарлайды ҚазАқпарат тілшісі.

Вэй Е-нің айтуынша, JD.com электрондық коммерция алаңында Қазақстан ұлттық павильонының ашылуы көптеген қытайлық тұтынушының еліміздің бірегей мәдениеті мен жоғары сапалы өнімдерімен танысуға және түсінуге деген зор қызығушылығын тудырды.

Қазіргі уақытта JD.com-дағы Қазақстан ұлттық павильонының платформасында бірнеше танымал қазақстандық брендтің өнімдері ұсынылып отыр. Мұндай форматтағы ынтымақтастық қытайлық тұтынушыларға Қазақстаннан шыққан шынайы өнімдермен танысу үшін ыңғайлы және сенімді платформаны ұсынады.

Қытайға қазақстандық тауарлардың логистикасы және түпкілікті тұтынушыға жөнелту мәселелеріне қатысты JD.com өкілі кейбір өте танымал тауарларды тұтынушыларға жылдам жеткізуді қамтамасыз ету үшін JD қоймасы мен логистикалық қызметтері қолданылатындығын айтады.

Ауқымды деректерге және жалпыұлттық логистикалық желіге негізделген JD жеткізу технологиясының арқасында тұтынушылар төлем жасалғаннан кейін сол күні немесе келесі күні стандартты жеткізуді қоса алғанда, сондай-ақ жаңа жедел жеткізу бағдарламасы арқылы көптеген ыңғайлы қызметтерді пайдалана алады.

Вице-төраға Вэй Е Қытай экономикасы өсіп, дамыған сайын импорттық тауарларға тұтынушылық сұраныс әртүрлі, жекелендірілген және сапаға бағдарланғанын айтады. JD платформасындағы «Ұлттық павильон» бағдарламасы осы өзгермелі қажеттіліктерге баса назар аударады.

Ол Қытайда тұтынудың өсу тенденциясына байланысты тұтынушылар жоғары сапалы шетелдік өнімдерді көбірек іздейтінін атап өтті. «Ұлттық павильон» бағдарламасы JD-ге өз платформасында шетелдік өнімдерді жеткізудің әртүрлі тізбегін құруға мүмкіндік беретін байланыстырушы буын ретінде әрекет етеді. Бастама тауарларды ұсынумен қатар, өзінің онлайн алаңдарында тиісті елдердің мәдени және туристік аспектілерін қамтиды.

Вэй Е «Ұлттық павильон» бағдарламасы қытай нарығында олардың кеңеюіне ықпал ете отырып, әр елден бірегей өнімдерді көрсететінін және насихаттайтынын ерекше атап өтті. Дегенмен, жоғары сапалы өнімдердің жан-жақты жеткізу тізбегін басқара алатын және қытай нарығының қыр-сырын түсінетін операторларды табу маңызды мәселе болып саналады.

«Біз бұл мәселені ең құзыретті операторларды таңдау үшін сауда серіктестерге кең серіктестік желісін ашу арқылы шешеміз», - деп атап өтті ол.

Оның айтуынша, соңғы уақытта JD платформасындағы «Ұлттық павильон» алаңдарында сүт және астық өнімдері, жаңа піскен жемістер, кофе мен шай, кәмпиттер мен шоколад, шарап пен спирттік ішімдіктер, зергерлік бұйымдар мен киім, жаңғақтар мен дәмдеуіштер және басқа да тауарлар санатының сатылу ұлғайып келе жатыр.

Компанияның ақпаратына сәйкес, бүгінгі күні JD.com-де 50-ге жуық елдің «Ұлттық павильондары» жұмыс істейді. Бұл – Қытайдағы барлық электрондық коммерция платформаларының арасында импорттық тауарларды сақтандыруға арналған ең ірі және жан-жақты бөлшек сауда бағдарламасы. Ұлттық павильондарда тек премиум санаттағы тауарлар ұсынылған.

Қазіргі уақытта JD бүкіл әлем бойынша 90-ға жуық кеден қоймаларын, тікелей пошта жөнелтімдері қоймаларын және шетелдік қоймаларды басқарады.


Соңғы жаңалықтар