+7 (701) 759 90 19 Лента

Динозаврлардың көзін жойған астероид анықталды

2019 жылғы 11 қыркүйек 16:23
Бөлісіңіз:
Динозаврлардың көзін жойған астероид анықталды

НҰР-СҰЛТАН. ҚазАқпарат - Күш-қуаты 10 миллиард атом бомбасымен бірдей астероид динозаврлардың көзін жойған болуы мүмкін, деп хабарлайды CNN.

Ұқсас жаңалықтар
Әлібек Асқар: Ұлт ұстазын ұлықтайтын күн Қызылордалық жас өнертапқыш Яндекс компаниясынан шақырту алды Абай поэзиясына 130 жыл - дөңгелек үстел

Ғалымдардың айтуынша, «екінші дүниежүзілік соғыс кезінде қолданыста болған атом бомбасының 10 миллион данасын жинап, жарып жіберсең, астероидтың қуатына көзің жетеді». «...Бұл астероидтың ені – 12 шақырым (7,5 миль), ол 66 миллион жыл бұрын Жер ғаламшарын соғып өткен. Салдарынан Жер бетіндегі тіршіліктің 75 пайызы жойылған. Астероид соққысынан кейін ормандар өртеніп (900 миль), дауыл тұрған». Техас университеті ғалымдарының аталмыш зерттеуі PNAS журналында жарық көрді.

Ғалымдардың зерттеуінше, динозаврлардың басым бөлігі астероид соққысы орын алған күні мерт болған. Ал қалған аз ғана пайызы атмосфералық жауын-шашын салдарынан жойылды деп болжанып отыр.

Техас университеті ғалымдарының бұл зерттеуі 2016 жылы Мексикада табылған астероид қалдықтарынан кейін басталды. Мексиканың Юкатан жартылай аралының жағалауында Chicxulub аймағында астероид қалдықтары анықталған болатын.

Ғалымдардың есептеуінше, 325 миллиард тонна күкірт астероид соққысынан кейін ауаға таралған.

Біздің каналымызға жазылыңыз:

Басты сөздер: Ғылым, Ғарыш, Әлем,