Ан-148 ұшағы апатының ықтимал себептері айтылды
«Жазу құралындағы өзге ұшуларда (15 ұшу) толық қысымды қабылдағыш ұшу алдында қосылып келген», - делінген МАК хабарламасында.
Көкке көтерілген Ан-148 алты минуттан соң апатқа ұшыраған. МАК 130-150 метр биіктікте автопилоттың қосулы болғанын атап өтті. Шамамен 2 минут 30 секундтан соң, 1300 метр биіктікте және 465-470 км/сағат жылдамдықта бортта ерекше жағдай орын алған. Ан-148 өздігінен жазу құралдары жылдамдық датчиктерінің көрсеткіштері арасындағы алшақтықтарды тіркеген. Тағы 30 секундтан кейін арадағы айырмашылық 30 км/сағатқа жеткен және экипажға «Приборная - сравни» командасы берілген. Команда 2000 метр биіктікте тағы қайталанған, бұл жолы датчиктердің көрсеткіштері арасындағы айырмашылық ұлғая түскен.
Екінші «Приборная - сравни» командасынан кейін экипаж автопилотты өшірген. Әрі қарай ұшу қолмен басқару режимінде жүргізілген. Жылдамдық көрсеткіштері күрт алшақтап кеткен: бір тетік 0 км/сағатты, екіншісі - 540-560 км/сағатты көрсеткен. Содан кейін жылдамдық көрсеткіштері төмендеген (200 км/сағатқа дейін және төмен), ұшақ 30-35 градус бұрыштық қозғалыспен қарқынды төмендеуге ауыстырылды. Жермен соқтығысар кезде модульдердің біріндегі жылдамдық көрсеткіштері нөлді, екіншісі 800 км/сағатты көрсеткен.
«Соқтығысудан 4-5 секунд бұрын ұшақ оң жаққа 25 градусқа ауған», - деп хабарлады МАК.
Алынған мәліметтерге сараптама жұмыстары әлі де жалғасады.
Бұған дейін хабарлағанымыздай, Мәскеудің Домодедово әуежайынан көкке көтерілген Ан-148 жолаушылар ұшағы көп ұзамай радардан жоғалып кетті. Кейін ұшақ қалдықтары Мәскеу облысының Раменск ауданында табылғаны мәлім етілді. «Саратов әуе желілері» компаниясына тиесілі ұшақтың бортында 65 жолаушы мен 6 экипаж мүшесі болды. Олардың барлығы ажал құшты.